Sesja Pin Up Girl

Moja pierwsza sesja w stylu „pin up girl”

Na zdjęciach Joanna, moja ulubiona modelka 😉 Pomysł na tą sesję wyszedł właśnie od niej. Zarówno make-up jak i charakteryzacja są dziełem Aśki.

Zdjęcie zostało zrobione moją nową zabawką Canonen 5D z założonym obiektywem Canon 50mm 1.8 II przymkniętym w większości do f/2.8 i 2 lamp Nikona SB-800 (1/32 mocy) wyzwalanych bezprzewodowo a ich światło było zmiękczone parasolkami, natomiast to oświetlenia tła posłużyły mi 2 lamy halogenowe własnej konstrukcji o stosunkowo małej mocy (150W każda).

Skomentuj

